راهنمای خرید لوستر

راهنمای خرید لوستر

راهنمای خرید لوستر :

راهنمای خرید لوستر به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در خرید لوستر مورد نظر خود داشته باشید نکات بسیار مهمی در خرید لوستر وجود دارد که بسیار آن را رعایت نمی کند این مقاله یه شما کمک می کند تا لوستر مناسب خود پیدا کنید.

مدل لوستر :

در آغاز جهت راهنمایی خرید لوستر یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشت مدل لوستر می‌باشد که این موضوع ارتباط مستقیم با نوع دکوراسیون محیط موردنظر دارد این چیدمان ممکن است به صورت سنتی یا مدرن و یا ترکیبی از سلیقه افراد ساکن در آن باشد به هر صورت پارس لوستر فراهانی سعی بر آن داشته پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه لوستر، آباژور، کنارسالنی و محصولات دکوراتیو باشد.

مدل لوستر

اندازه لوستر :

از لحاظ دکوراسیون داخلی نصب لوستر بزرگ در محیط کوچک و یا نصب لوستر کوچک در محیط وسیع و بزرگ باعث عدم تعادل فضایی می‌گردد و همین طور به لحاظ مهندسی روشنایی باعث تاریکی و یا شدت نوراضافی در محیط می‌شود

اندازه لوستر

ارتفاع سقف : 

سقف بلند یعنی سقفی با ارتفاع بیش از 3 متر که این امکان را به شما می‌دهد از لوسترهایی با آویزهای بلندتر و شاخه‌های بیشتر استفاده نمایید اما در سقف‌های کوتاه شما امکان استفاده از این نوع لوسترها را ندارید هم به لحاظ زیبایی‌شناختی و هم با مشکلاتی از قبیل تردد افراد بلند قامت و یا اصابت اشیا مواجه خواهید شد از این رو برای ارتفاع سقف کوتاه لوسترهای سقفی (لوسترهایی که زنجیر نداشته و مستقیماً به سقف متصل می‌شود) و همین طور لوسترهای کوچک پیشنهاد می‌گردد.

ارتفاع سقف

جنس لوستر :

لوستر از جمله لوازم منزل است که معمولا برای چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرد از این رو جنس آن با توجه ویژگی‌های محیطی و منطقه‌ایی حائز اهمیت است این ویژگی های شامل شاخص‌های رطوبتی خصوصاً در مناطق شرجی و ساحلی، شاخص‌های محیطی از جمله شاخص حرارت بطور مثال در آشپزخانه و غیره می‌باشد. مجموعه پارس لوستر در راستای ارتقای کیفیت و اطمینان مشتریان خود تنها از فلز برنج با عیار استاندارد استفاده می‌کند لوسترهای فلزی موجود در بازار بعضاً از جنس آهن، آلومنیوم، زاماک می‌باشد که مقاومت کافی در برابر رطوبت و پوسیدگی درگذر زمان را ندارد.

جنس لوستر

پوشش (آبکاری) لوستر :

پوشاندن یک جسم با یک لایه نازک از یک فلز با کمک یک سلول الکترولیتی آبکاری نامیده می‌شود این کار بر روی سطح فلز برنج با پوشش‌های طلای 24عیار، طرح طلا (الکتروفورتیک)، نقره، کروم، مس و همین طور آنتیک و … انجام می‌شود این پوشش‌ها با بهترین کیفیت به لحاظ مواد اولیه و اجرا می‌تواند سالها درخشندگی و زیبایی لوستر را حفظ نماید. در مجموعه پارس لوستر فرآیند آبکاری توسط پرسنل مجرب با روش‌های استاندارد و تحت نظارت بخش کنترل کیفی با ضمانت 10 ساله صورت می‌پذیرد.

پوشش (آبکاری) لوستر

رنگ لوستر :

رنگ بندی لوستر می‌بایست با رنگ دیوار و سقف، مبلمان، پرده‌ها و حتی فرش دارای همخوانی باشد پس بهتر است در انتخاب رنگ لوستر به سراغ گزینه‌هایی بروید که با رنگ‌های مختلف به خوبی هماهنگ می‌شوند. مجموعه پارس لوستر با ارائه 36 طیف رنگی مختلف برای محصولات خود هر انتظاری را در چیدمان با سلایق مختلف را مرتفع می‌نماید.

رنگ لوستر

تعداد لوستر :

تعداد لوستر کاملاً به فضای موجود و البته سلیقه شخصی بستگی دارد بنابراین ممکن است برای یک سالن بزرگ، فرد علاقمند به استفاده از یک لوستر تجملی و بزرگ و چند لوستر دیواری باشد اما فردی دیگر استفاده از چند لوستر کوچک در نقاط مختلف را ترجیح دهد برای تزئین اوپِن آشپزخانه یا به طور کلی، قسمت‌هایی از خانه که چند عدد لوستر کوچک در کنار هم می‌تواند هارمونی و ترکیب زیبایی را ایجاد ‌کند و مسئله بزرگی و کوچکی فضا تا حدی کنار گذاشته می‌شود. در این زمینه مجموعه پارس لوستر آماده ارائه خدمات رایگان طراحی و مشاوره روشنایی می‌باشد.

تعداد لوستر

لامپ‌های لوستر :

لامپ‌های لوستر نباید مدل خیلی خاص و عجیبی داشته باشد در این صورت اگر یکی از آنها آسیب ببیند، تهیه مشابه آن دشوار خواهد بود و جای خالی آن، ظاهر لوستر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. گزینه استفاده ترکیبی از لامپ‌های مهتابی و آفتابی نیز گزینه خوبی است تلفیق نور مناسبی در محیط ایجاد می‌کند. در صورتی که محیط دارای نورهای جانبی و مخفی باشد انتخاب لوستر بیشتر جنبه تزئینی پیدا کرده و می‌توان از لوستری با تعداد شعله کمتر نیز استفاده نمود.

لامپ‌های لوستر

نورپردازی لوستر :

بحث نورپردازی لوستر تا حدی مکمل مباحث تعداد لوستر و تعداد لامپ‌ها می‌باشد فقدان اطلاعات کافی در این مورد اثرات منفی در دکوراسیون محیط خواهد داشت بطور کلی نوردهی از سقف و انعکاس غیر مستقیم آن بهترین نوع نورپردازی می‌باشد که در این خصوص می‌بایست فاکتورهایی مانند رنگ سقف، نحوه قرارگیری منبع نوری و اکسسوری‌های بکار رفته مورد توجه قرار گیرد.

ممکن است در جایی نیاز به نوردهی به قسمت خاصی لازم باشد مثل اتاق مطالعه و یا نورپردازی یک تابلو نفیس روی دیوار بنابراین حتی نحوه قرارگیری لامپ در لوستر نیز اهمیت دارد. من حیث المجموع نورپردازی، ایجاد ابعاد زیباتر در خانه بوسیله ترکیب نورهای هالوژن، نورهای مخفی، لوسترهای دیواری و سقفی و آباژور می‌باشد.

نورپردازی لوستر

نصب و نگهداری لوستر :

برای نصب لوسترهای ساده لازم است از افراد مجرب در این زمینه بهره برد. ولی در مقاله راهنمای خرید لوستر به نکات کلی اشاره شده است و ایمنی در جابجایی، اسمبل در محل، اتصال الکتریکی و مکانیکی مطمئن، اتصال زمین جهت جلوگیری از برق گرفتگی و … مواردی هستند

که توسط افراد مجرب نصب مورد نظر قرار می‌گیرد. به جز موضوعات مرتبط با برق، استحکام کابلی که به سقف می‌آویزید هم مهم است. کابلی که با آن لوستر را به سقف می‌آویزید باید به اندازه کافی محکم باشد. علاوه بر نصب ، نظافت لوستر هم نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

اگر ساختار لامپ‌ها و … در لوستر، خاص باشد و امکان تمیز کردن بخش‌های مختلف آن فراهم نباشد، بعد از مدتی گرد و خاک زیادی به خود جذب می‌کند و روی میزان پخش روشنایی هم اثر سوء می‌گذارد. بطور مثال لوسترهای کریستالی همان‌قدر که زیبا و چشم‌نوازند به همان میزان گرد‌گیری‌ و تمیز کردن آن همت می‌خواهد.
پارس لوستر در صورت نیاز مشتری آماده ارائه خدمات در زمینه نصب، نگهداری و سرویس لوستر می‌باشد.

نصب و نگهداری لوستر

تضمین کیفیت لوستر :

در مقاله راهنمای خرید لوستر بسیار به کیفت محصول تاکید شده است و در مجموعه پارس لوستر فراهانی زیر نظر بخش کنترل کیفیت و بواسطه نیروهای متخصص عضو انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع استان تهران اقدام به نظارت دقیق مواد اولیه، فرآیند طراحی، ساخت و تولید لوستر می‌نماید و با دارا بودن آزمایشگاه مجهز با تاییدیه سازمان استاندارد ملی ایران، کلیه آزمون‌های قبل، حین و پایان تولید محصول اعم از آزمایشات مکانیکی و همچنین آزمایشات الکتریکی و ایمنی را انجام می‌دهد. برخی از آزمون‌ها عبارتند از:

  • آزمون‌های خوردگی (از جنبه مقاومت در برابر پوسیدگی و دوام پوشش)
  • آزمون‌های مقاومت الکتریکی (اعمال 1400ولت برق شهری) و استقامت عایقی (اعمال 500ولت برق مستقیم)
  • آزمون‌های نشتی جریان و ایمنی در برابر شوک الکتریکی
  • آزمون‌های مکانیکی (اعمال 4 برابر وزن لوستر به زنجیر نگهدارنده و اتصالات)

تمامی این مراحل بطور کلی تضمین کننده دریافت محصولی با کیفیت و قابل رقابت با مدل‌های مشابه خارجی می‌باشد این مجموعه با پشتوانه متخصصین مجرب کلیه محصولات خود را بمدت 10سال ضمانت نموده و مادام‌العمر آماده ارائه خدمات پس از فروش می‌باشد.

تضمین کیفیت لوستر

دیدگاه ها (2)
“راهنمای خرید لوستر”
  1. حمید رضا کتابیان گفت:

    سلام من یک لوستر با قطر ۹۰ سانتیمتر و هفت شعله برای ساخت به شرکت شما سفارش بدهم البته عکس مدل موردنظرم را دارم برایتان اگر مقدور باشه با ایمیل ارسال میکنم لطفا”در صورت مکان ساخت جواب بدهید تا برای سفارش حضورا” خدمت برسم

    1. وب مستر گفت:

      لطفا با شماره 09380000038 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now