نسل جدید لوسترهای مدرن پارس لوستر فراهانی

    آویزهای چند نوری (Multi-light pendants) نمونه‌ای از تولیدات نسل جدید در پارس لوستر فراهانی می‌باشد که جایگزینی برای لوسترهای گذشته هستند و سبکی مدرن که درخشانی را برای صنعت دکوراسیون به ارمغان می‌آورد. آویزها و آویزهای چند نور معمولاً شامل سه یا چند آویز کوچک هستند که به شکل‌های خطی، مربعی، مستطیلی یا دایره‌ای به یک سایبان (canopy) متصل می‌شوند. برای تاثیر بصری، این آویزهای خوشه‌ای را در ارتفاع‌های مختلف و بلند آویزان می‌کنند، یا جهت ایجاد تقارن می‌توان همه آن‌ها را در یک ارتفاع آویزان نمود.

 

  نورپردازی آویز به گونه ای طراحی شده است که خانه شما را کامل می کند. مینی ست‌های روشنایی آویز، افزودنی زیبا برای آشپزخانه ها، سالن ها، اتاق های غذاخوری و غیره هستند. به دنبال چراغ‌های جزیره‌ایی آشپزخانه هستید؟ آویزهای چند نوری یک انتخاب شیک برای روشنایی محیط هستند. آویزان کردن مجموعه‌ای از چراغ‌های آویز مینی مدرن بالای میز ناهارخوری نیز یک انتخاب عالی است. در آشپزخانه‌ها یا اتاق‌های غذاخوری، اندازه و شکل جزیره یا میز را برای طراحی تمیز و متعادل در نظر داشته باشید. خوشه های آویز مربعی و دایره‌ای با جزایر کوچک و همچنین میزهای مربع یا گرد به خوبی هماهنگ می‌شود. جزایر بلندتر و میزهای مستطیل شکل، اغلب به سازه های آویز خطی یا مستطیلی نیاز دارند.

نسل جدید لوسترهای مدرن پارس لوستر فراهانی

  آویزهای چند نوری ما که در سبک‌های مختلف و متناسب با هر فضای داخلی موجود هستند، با تعدادی از عناصر طراحی، از چراغ‌های آرت دکو گرفته تا نورهای بسیار مینیمال و مدرن در بر گرفته است. مجموعه چراغ‌های چند آویز ما از موادی، از جمله آویزهای شیشه‌ای دمنده برای ظاهری تمیز و زیبا تشکیل شده است. ما همچنین انواع مختلفی از منابع نور، از جمله آویزهای رشته ای، المان‌های کریستال، هالوژنی و LED را ارائه می دهیم.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now