کارخانه تولیدی پارس لوستر فراهانی

درباره ما:

مجموعه تولیدی پارس لوستر فراهانی در سال1345 با تکیه به لطف خالق بی همتا و دانش و اهتمام مؤسسین خود شروع به تولید لوستر ، ساعت ، شمعدان ، چراغهای زینتی و… نمود .
این مجموعه با در اختیار داشتن مدیران مجرب و نیروی کار آزموده و همچنین بهره گیری از دانش روز دنیا کلیه مراحل و فرآیند تولید را اعم از طراحی، قالب‌سازی، ریخته‌گری، تراشکاری ، آبکاری و… را با نیرو و توان ایرانی به طرز خلاقانه‌ای به انجام می رساند و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

شایان ذکر است آلیاژ کاربردی درکلیه محصولات از فلز برنج ( برنز ) با پوشش نهایی طلای 99.9 آبکاری می‌شود و تمامی محصولات این مجموعه در رنگ ها و سایزهای متنوع جهت منازل ، هتل‌ها ، اماکن مذهبی ، سالن‌های اجتماعات و … طراحی و تولید شده و با ضمانت ده ساله سیم‌کشی و پوشش ارائه می گردد.

پارس لوستر فراهانی جهت دستیابی به سطوح بالای کیفیت اقدام به پیاده‌سازی استاندارد ملی و جهانی در کلیه پروسه تولید و سازمانی خود نموده است و در این راستا موفق به کسب پروانه کاربرد نشان ملی استاندارد ایران و همچنین گواهی‌نامه ISO9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت و گواهی‌نامه انطباق استاندارد اروپا CE گردیده است.
اکنون مفتخریم که محصولات کارخانه پارس لوستر فراهانی به بیش از ده کشور دنیا صادر می‌گردد و جایگاه ویژه‌ای در صنایع روشنایی ایران کسب نموده است .

 

خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

واحد تولیدی پارس لوستر فراهانی

 

واحد تولیدی پارس لوستر فراهانی به عنوان یکی از سازمانهای معتبر در زمینه ی تولید لوستر، آباژور و چراغ‌های نصب ثابت با ایجاد تفکر فرایندگرا در کلیه سطوح سازمان درجهت برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی و کیفی و همچنین سر لوحه قرار دادن مشتری مداری ازطریق تامین خواسته ها و رضایت و اعتماد مشتریان, خود را متعهد اصول زیر می‌داند.

 

1- رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش درجهت افزایش رضایت مشتریان

2- توسعه منابع انسانی ازطریق بکارگیری نیروی متخصص آموزش دیده و اثربخش علی الخصوص درحوزه‌‌های اجرایی

3- فراهم نمودن محیط کار مناسب و صمیمی و ایجاد مشارکت بین همکاران در تصمیم‌گیری‌های سازمانی

4-گسترش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه از تجهیزات موجود

5- بهبود مداوم سطح کیفی انجام کار جهت دسترسی به بازار های جدید و بزرگتر

6- فراهم نمودن شرایط همکاری و مشارکت با شرکت های صاحب نام درمنطقه و جهان

 

    این سازمان با دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران بمنظور دستیابی به اصول بالا سیستم مدیریت کیفیت را منطبق با الگوی استاندارد ISO9001 در کلیه سطوح به اجرا درآورده و بطور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشی سیستم متعهد می‌داند همچنین سازمان در ابتدای هرسال نسبت به تعیین اهداف کیفی در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری ازطریق پایش و اندازه گیری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی رابررسی می‌کند.

اینجانب با اعتقاد کامل و عزمی راسخ از این سیستم پشتیبانی نموده و از همه همکاران انتظار دارم ضمن درک صحیح آن درجهت برآورده ساختن خواسته‌های استاندارد و شکل گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند. جهت پیشبرد این سیستم و بمنظور حصول اطمینان از کارایی و اثر بخشی آن به نماینده مدیریت در امور کیفیت اختیارات لازم تفویض شده است.

 

مهدی دارستانی فراهانی

 

تخصص های ما

آباژور لوکس رومیزی کلاسیک طرح بانو کد 92081

آباژور

در این فروشگاه انواع آباژور های کلاسیک و لوکس با تنوع زیاد در حال تولید می باشد

میز سنگی

میز سنگی

کنار سالنی های بسیار زیبا در تنوع ساخت بسیار زیاد که در کارخانه پارس لوستر فراهانی ساخته می شود

بسته بندی

بسته بندی وتحویل سریع

در این فروشگاه کاملا با اصول ایمینی خرید های شما را به درب منزلتان خواهند کرد

کنار سالنی کلاسیک طرح هلیا کد محصول 98035

کنار سالنی

ساخت کنار سالنی های کلاسیک و لوکس بسیار زیبا که از جنس برنز و سرامیک می باشد

لوستر های کلاسیک

لوستر

در این مجموعه کاملترین مواد اولیه برای ایجاد محصولات ایجاد می‌شود. و تمام لوستر ها با بالاترین کیفیت تحویل مشتری میدهیم.

دیوارکوب تزیینی کلاسیک 6 شعله کد 6575

دیوارکوب تزیینی

در این مجموعه زیباترین دیوارکوب های تزیینی کلاسیک که زیبایی خانه های شما را دو چندان می کند

گواهینامه ها

پروانه کسب
مدرک ISO 9001
گواهینامه استاندار ملی

Call Now